IVECO EUROCARGO

VOZIDLO MESTOM OBĽÚBENÉ A OBCHODNÝ PARTNER PRE KAŽDÉHO. Udržateľný, efektívny, manévrovateľný a všestranný: Eurocargo je dokonalým nákladným vozidlom pre mestskú prevádzku.

Názov sekcie: 
Zostaňte pripojený aj poča sjazdy

​Modely tabletov, navigačné systémy a smartfóny sa neustále rýchlo menia. A to nie je všetko: obsahujú stále väčšie množstvo osobných informácií. Preto, namiesto úprav špeciálneho rozhrania nové Eurocargo je predkonfigurované na bezproblémové integrovanie zariadenia podľa voľby vodiča. Prístrojová doska je predkonfigurovaná na inštalovanie univerzálnej podpory; dve zásuvky 5 V USB sú umiestnené vedľa tejto podpory.
 

Zostať pripojený na ceste znamená byť v kontakte so zvyškom sveta: v dnešnej dobe to je nevyhnutný pracovný nástroj, ktorý nové Eurocargo ponúka svojim zákazníkom. Vďaka boxu telematiky IVECO UTP (jednotná telematická platforma), ktorý je k dispozícii ako výbava montovaná výrobcom, je nové Eurocargo predkonfigurované na diaľkové pripojenie a dodávanie telematických služieb.
 

Názov sekcie: 
Základné telematické služby

Základné telematické služby (detekcia polohy GPS, geo-fencing, časovač na volante, tachograf / spotreba / časovač – prenos údajov vyhodnotených vodičom). Telematické služby na mieru (riadenie dodávok, dopravné informácie, správy, pokyny pre jazdu).

Na celú šírku
Názov sekcie: 
ÚČINNOSŤ
SPOTREBA NAFTY SA ZNÍŽILA AŽ O 8%

Nové Eurocargo : ďalší krok na ceste k zlepšeniu efektívnosti. Najnovšia generácia motorov Tector 5 a 7 využíva nízkoviskózny motorový olej, ktorý znižuje trenie, zvyšuje účinnosť a predlžuje intervaly údržby. V celom sortimente motorov boli zavedené aj iné špeciálne prvky; tieto prvky sú zvlášť dôležité v diaľkovej doprave, kde konkurencieschopnosť závisí od nákladov na vlastníctvo:

  • elektronicky riadená dvojrýchlostná elektromagnetická spojka ventilátora, ktorá sa uvedie do záberu alebo uvoľní podľa požiadaviek na chladenie;
  • funkcia EcoRoll, zavedená v 12-stupňovej prevodovke. Využíva výhodu zotrvačnosti vozidla a automaticky zaradí prevodovku do/z neutrálu tak, aby znížila spotrebu podľa situácie (napr. jazda zo svahu);
  • funkcia EcoSwitch (dostupná vo všetkých 6- až 12-stupňových automatizovaných prevodovkách) preprogramuje logiku zmeny prevodového stupňa k maximálnej efektívnosti.

Po zapnutí vodičom funkcia EcoSwitch aktivuje obmedzovač otáčok, deaktivuje funkciu kickdown a povolí len automatické zmeny prevodových stupňov. Vďaka týmto novým zariadeniam (a používaniu nového, nízkoviskózneho oleja), zníži nové Eurocargo spotrebu nafty až o 8 % v prípade dopravy v meste.

 

Na celú šírku
Systém varovania pri zmene jazdného pruhu

Nové Eurocargo ochráni vodiča aj náklad: okrem svojej robustnosti a pasívnej bezpečnosti je Eurocargo teraz vybavené airbagom vo volante – úplne nový bezpečnostný prvok. Zlepšená je aj aktívna bezpečnosť vďaka inštalovaným novým elektronickým zariadeniam (štandardne) ako súčasť systému podpory riadenia.

Systém varovania pri zmene jazdného pruhu (LDWS) bude varovať vodiča, ak vozidlo nechcene vybočí z jazdného pruhu. Vďaka kamere namontovanej na čelnom skle systém dokáže rozpoznať dopravné značenie, a ak vozidlo zmení pruh bez signalizácie vodiča, zaznie poplašný signál.

Na celú šírku
Názov sekcie: 
EVSC, AEBS

Okrem elektrického ovládania stability vozidla (EVSC) pomáha zabrániť nehodám, keď má vodič odvedenú pozornosť, zdokonalený systém núdzového brzdenia (AEBS). Systém meria vzdialenosť od vodiča vpredu a vypočíta čas možnej zrážky; pred ovládaním bŕzd sa spustí systém dvojitého varovania. V prípade pohyblivej prekážky systém zasiahne automaticky znížením rýchlosti na 32 km/h, aby sa zabránilo nárazu. V prípade pevnej prekážky môže systém zabrániť nárazu alebo ho zmierniť znížením rýchlosti o 10 km/h. Varovanie: AEBS nezaručuje, že sa vyhnete kolíziám, a nemôže vylúčiť riziká jazdy bez venovania náležitej starostlivosti a pozornosti.

Vďaka týmto novým zariadeniam nové Eurocargo spĺňa požiadavky novej legislatívy s účinnosťou od novembra 2015 (Nariadenie Komisie EU 347/2012).

Na celú šírku
Názov sekcie: 
Adaptívny tempomat (ACC)

Nové bezpečnostné prvky tam nekončia. Adaptívny tempomat (ACC) upravuje rýchlosť udržiavaním vzdialenosti od vozidla vpredu. Aby to fungovalo, používa ten istý radar AEBS (s rozsahom 120 metrov), aby automaticky zasiahol, najprv znížením krútiaceho momentu, potom ovládaním motorovej brzdy a nakoniec nožnej brzdy.

 

Na celú šírku
Názov sekcie: 
DRL

Pre zlepšenie bezpečnosti jazdy a viditeľnosti je štandardne vybavené LED dennými stretávacím svetlami (DRL). Na požiadanie sú k dispozícii aj xenónové svetlomety. Ovládacie prvky na volante pre zvukové zariadenia a Bluetooth™ odporujú bezpečnosť na cestách a umožňujú vodičovi sústrediť pozornosť na cestu.

Na celú šírku
Názov sekcie: 
VÝKONNOSŤ
VÄČŠIA FLEXIBILITA, NIŽŠIA SPOTREBA

Nové Eurocargo je dostupné s novými štvorvalcovými motormi 160 a 190 HP, špeciálne určenými pre prácu v meste. Krútiaci moment a výstupný výkon sú optimalizované tak, aby vyhovovali typickým prevádzkovým podmienkam služieb v meste. Vďaka novým piestom, novým vstrekovačom a rýchlejšej odozve nového turbodúchadla sa kompresný pomer zvýšil zo 17:1 na 18:1, čo zlepšilo výstupný krútiaci moment nad 1 200 ot/min, čo je približne o 8 %. Dva motory teraz dosiahnu krútiaci moment 680 Nm (pre 160 Hp) a 700 Nm (pre 190 Hp) a dosahujú maximálny výkon už 2 200 ot/min namiesto 2 500 ot/min. Všetko toto napomáha podstatne znížiť spotrebu v mestskom cykle a počas zrýchlenia.
Motory na novom EUROCARGU – štvorvalcový 4,5-litrový Tector 5 a šesťvalcový 6,7-litrový Tector 7. Sortiment zahŕňa sedem úrovní výkonu od 160 do 320 Hp, s maximálnym krútiacim momentom 1 100 Nm, doplnený motorom CNG, ktorý poskytuje krútiaci moment 750 Nm a výkon 204 Hp. Tieto motory sa dodávajú v kombináciách so 6- alebo 9-stupňovými manuálnymi prevodovkami, 6- alebo 12-stupňovými automatizovanými alebo automatickými prevodovkami s meničom krútiaceho momentu. Exkluzívny systém IVECO HI-SCR je ľahký, efektívny a eliminuje prestoje na regeneráciu v porovnaní s konkurenčnými vozidlami vybavenými riešením EGR+SCR. Regenerácia filtra pevných častíc pre naftové motory (DPF) je pasívna, nepretržitá a automaticky riadená výhradne vozidlom : to znamená, že od vodiča sa nevyžaduje žiadna akcia, nie je potreba robiť pravidelné technické prestávky a komponenty nepodliehajú tepelnému namáhaniu, všetko toto zvyšuje spoľahlivosť dielov.

Na celú šírku
Exteriér: 
Interiér: 
Značka: 

Iveco

Ing. Jozef Žatko
032 285 11 16, 0905 403 602
jzatko@eurotip.sk